Příspěvky

České dráhy a ministerská agitka

Už jsem o tom jednou psal. Státní správa se nemá co propagovat, k tomu ji nemáme. Státní správa také nemá vést kampaně pro ovlivňování nálad obyvatelstva (vstup do EU, sčítání lidu, EET).

České dráhy se ve svém magazínu, který rozdávají cestujícím vůbec propagandy neštítí a vydaly PR článek Ministerstva Financí o Elektronické evidenci tržeb. A to prosím bez označení inzerce.

nahled
Chápu, že kamarádi ve státní a navázané správě se musí podporovat, aby vše pěkně šlapalo. Ale takto okatě?

Nepojmenovaný obrázek

Zdroj: strana 59; http://www.cdprovas.cz/aktualni-informace-z-redakce/vyslo-srpnove-cislo%5b1%5d

… abychom se z vesnice svezli do práce vlakem …  potřebujeme e-tržby … Opravdu? Vážně fakt? Vlaky tu snad jezdí už více než 100 let a ech, škoda mluvit.

Státní propaganda je morálně neobhajitelná, ale také má jeden nepříjemný vedlejší efekt. Tím jak je blbá, degraduje média. Lidé vidí, že systémová komunikace se jim snaží vtlačit nějakou myšlenku. Zcela přirozeně pak hledají informace jinde. A to jinde, je velmi často jen propaganda druhé strany.  A ta začíná obligátním … “vy jste ti chytří, že médiím nevěříte a tak Vám sdělíme skutečnou PRAVDU”. (ilumináti, chemtrails, hoaxy, panika a spol.)

A proto stát, kraje, obce jejich firmy prostě propagandu dělat nemají.

Bez ní nám tu opravdu bude líp Andreji 🙂

Fanděte inflaci s ČNB

Od propagace státních institucí, v duchu komerčního marketingu, by se mělo okamžitě upustit. Stát není firma. Úřady se nemusí a nemají občanům prodávat. Státní instituce si nemají co dělat PR. ČNB to dělá pravidelně, psal jsem o tom již zde.

Přišel hokejový šampionát. Kreativci rozhodli využít příležitosti a podojit rozpočet. Nicméně video s názvem “fanděte s námi 2% inflaci”, to je  už opravdu výsměch občanům. Komentovat obsah videa snad ani nelze. Chcete-li si potvrdit názor, že vládci našich peněz, si o nás myslí, že jsme banda pitomců, podívejte se sami. Pokud máte pocit, že to s námi myslí dobře, podívejte se tím tuplem.

A jaké jsou dopady ztráty hodnoty peněz? Krom toho, že imaginární bussinesmenka (jaký to češtinářský patvar – podnikatelka či továrnice je přirozenější) Adéla zaměstná Jáchyma? Třeba u nás v kraji se děje toto:

Kuchyňské nádobí, elektronika, čaj a káva i některé potraviny ze Zlínského kraje postupně zdražují, některé dokonce až o polovinu

Vlaječku ČNB si na auto opravdu nedám.